Zákaznická podpora:eshop@nefrito.cz

NEFRITO DOPE parfémový vzorek 2ml

199 Kč 164 Kč bez DPH 100 Kč / 1 ml
Skladem (>10 ks)
Můžeme doručit do:
25.11.2024

Vyzkoušejte tento vzorek parfému NEFRITO® Dope

Parfém Dope je ušitý na míru každému muži, který chce krásně vonět, být nekonečně sexy a zároveň přinášet pohodovou atmosféru do každé společnosti. Tato medově sladká pánská vůně je unikátní svou kombinací ostrých citrusových tónů a teplých, jemných vůní dřevin. Vůně DOPE je tak příjemná, že padne téměř každému muži. Váháte-li s výběrem pánského parfému, DOPE Vám srdečně doporučujeme!

 HLAVA (první přivonění)

mandarinka z Itálie, peppermint, grapefruit, cinnamon ze Srí Lanky

SRDCE (voní další cca 3-4 hodiny)

santalové dřevo, cedrové dřevo, tabák

ZÁKLAD (méně intenzivní tóny trvající dlouhou dobu)

ambra, pižmo

Detailní informace

Ohleduplnost k přírodě
Ohleduplnost k přírodě
Parfémy netestujeme na zvířatech
Rychlé <span>doručení</span>
Rychlé doručení
Zásilky odesíláme do 24 hodin

Detailní popis produktu

PŘÍBĚH PARFÉMU DOPE

SVŮDNÝ
bestseller

Parfém Dope je ušitý na míru každému muži, který chce krásně vonět, být nekonečně sexy a zároveň přinášet pohodovou atmosféru do každé společnosti. Tato kořeněná pánská vůně je unikátní svou kombinací ostrých citrusových tónů a teplých, jemných vůní dřevin. Je natolik příjemná, že padne téměř všem mužům. Když jsme tvořili složení parfému DOPE, chtěli jsme vyrobit ten nejvoňavější pánský parfém všech dob. A povedlo se to fantasticky. DOPE je naprostým bestsellerem. Je to snad tím, že připomíná báječný volný letní den u moře, nebo tím, že navozuje pocit pohody, léta a smyslnosti?

„Tato kořeněná mužská vůně s feromony, kombinuje ostré citrusové tóny a teplou, jemnou vůni dřevin.“

SOUSTŘEDĚNÝ A VYTRVALÝ

PŘIROZENÝ
sex-appeal

První přivonění k parfému DOPE je jako cítit ranní sluneční paprsky jasně ozařující zahrady plné šťavnatých citrusů v oblíbené italské destinaci. Prudce zářící slunce jako kdyby přímo rozpalovalo stromy plné mandarinek a grapefruitů, které se rosí kapkami své ostré, svěží vůně. Všudypřítomná vůně máty jen podtrhuje příjemnou ranní atmosféru. Po svěžím ránu plném šťavnaté vůně přichází medově nasládlé tóny odpoledního pobytu na pláži. Je to jako odpočívat po koupeli v moři přímo pod cedry a santalovníky, jejichž vůně vyvolává pocit bezpečí, klidu a jistoty. Odpolední klid přechází do večerního ruchu restaurací a barů plných smyslných pohledů a vášnivých nocí. Sexy doteky cizokrajné ambry a vzácného pižma přirozeně zvýší Váš sex-appeal tak, že pro dámy budete neodolatelný. To všechno můžete zažívat každý den znovu a znovu, i když zrovna nejste na letní dovolené.

Parfém lze zakoupit také jako součást dárkové kazety a je  vhodným dárkem pro každého muže.

NEFRITO

PŘÍBĚH, KTERÝ VONÍ

„Na počátku byla chuť pečovat o zákazníka a dělat věci jinak. Pořádně. Tak, jak by se mělo. Nabídnout opravdovou kvalitu.“

Brigády studentských let, jistě každému dobře známé, mohou mnohdy přinést velmi důležité životní zkušenosti. Jinak tomu nebylo ani v mém případě. Jmenuji se Michaela Čapková a spolu s bratrem Vilémem stojíme za voňavou značkou Nefrito. Pojďte si spolu se mnou projít příběh mé druhé rodiny – rodiny vůní NEFRITO.

ČIRÁ RADOST
z práce

Naše cesta začala již v roce 2011, přestože v té době slovo NEFRITO ještě vůbec neexistovalo, ale o tom později. Naše voňavá firma vznikla jako myšlenka ideálu krásy, záruky kvality i spokojenosti zákazníků. Když jsem si přivydělávala jako hosteska jedné kosmetické firmy, zjistila jsem, že setkání s různorodými osobnostmi, temperamenty a individualitou každého zákazníka, je to, co mě opravdu naplňuje, z čeho mám hlubokou radost.

ODVAHA
přeskočit HRANICE

S čím více lidmi jsem mluvila, tím více jsem zjišťovala jediné: Nezáleží pouze na ceně výrobku, ale především na jeho smyslu a kvalitě. Lidé chtějí něco, co opravdu funguje. Co pomůže. Co vydrží. Hledala jsem tedy sama smysl a užitek zboží, jež jsem nabízela. Nechtěla jsem, abych já a moje jméno stálo za něčím, co nemá žádnou cenu. Bohužel, smysl daných kosmetických produktů jsem nenašla. Místo toho jen snůšku polopravd na nazdobených obalech předražených kosmetických výrobků nevalné kvality. Proto jsme se s bratrem Vilémem rozhodli vzít věci do vlastních rukou a dělat je jinak. Doopravdy a poctivě, z nejlepších surovin v nejvyšší jakosti. A tak vznikla – světe div se – nová značka parfémů DIVINE.

Uskutečnit SVÉ SNY

Firma DIVINE, v překladu „božský“, slavila své první velké úspěchy. Začali jsme v potu tváře vyrábět jedny z nejkvalitnějších parfémů, jaké na trhu vůbec můžete sehnat. První vůně sice byly ve flakonech, kterým se dnes už ze srdce smějeme, ale jejich obsah byl bezkonkurenční. Klientela narůstala a my šťastně vymýšleli další nádherné vůně. Ale v tom přišel tvrdý pád.

VÝDRŽ
a trpělivost

I úřady mohou udělat chybu. O tom jsme se na vlastní kůži přesvědčili dva roky poté, co jsme budovali úspěšný brand našich božských parfémů. Jednoho dne nám zkrátka zazvonil telefon a my zjistili, že na Slovensku je kosmetická firma se stejným názvem, za to se znatelně delší tradicí. Zjistilo se, že rozhodnutí o užívání značky nám nemělo být vůbec vydáno. Naše značka DIVINE tak musela skončit a my přišli o zavedené jméno i značnou část klientely.

VŠECHNO ZLÉ
měnit v dobré

Měli jsme jen dvě možnosti. Buď všechen úspěch zahodit, nebo věnovat celou svoji energii do přeměny názvu naší rodiny. Vybrali jsme si to druhé a nelitujeme. Tak, jako se z nenápadné larvy stává krásný motýl, stejně jsme s novým jménem vyrostli i my. Motýl nefritový, podle kterého jsme vymysleli novotvar NEFRITO, nám každý den připomíná náš cíl – snahu být stále lepšími a tvořit ze samostatně nenápadných vůní něco krásného, co druhé nejen potěší, ale bude přinášet i skutečný užitek. A tak vznikly parfémy NEFRITO. Parfémy, za které se můžeme hrdě postavit a říct si – má to smysl a hodnotu.

PŘÍLEŽITOST
být voňavější

Často se setkávám s názorem, že tradiční parfém Chanel nelze překonat. Společnost jej zkrátka přijímá jako nekorunovaného krále všech parfémů. My ale milujeme výzvy. Chtěli jsme být intenzivnější, voňavější a kvalitnější. Zkrátka stvořit parfém s delší výdrží. Vítěznou cílovou pásku této naší mety, tedy překonat Chanel, jsme slavnostně přestřihli koncem roku 2022, kdy byl slavnostně představen parfém Rosalie. Výjimečný je kvalitou použitých surovin, jež se odráží na jeho nepřekonatelné výdrži. Na světě nenajdete parfém z kvalitnějších surovin, Rosalie je absolutním vítězem. Zavázali jsme se v tomto trendu pokračovat a nabízet našim zákazníkům jedinečné vůně v mimořádné kvalitě. A s tímto úmyslem už jsme představili i parfém Tereza nebo Klára a na mnoho dalších se můžete těšit v následujícím roce.

Laskavost
K SOBĚ
I K DRUHÝM

Stejně jako motýl sedá z květu na květ a přenáší tak vůni květů s sebou a něžně ji mísí, i my spojujeme různé vůně tak, abychom byli co nejvíce spokojeni. Věříme totiž, že pak budete spokojeni i Vy. Každý zákazník si zaslouží mimořádnou péči a u nás se mu jí vždy dostane. Děkujeme, že voníte spolu s námi.

Michaela Čapková,
jednatelka společnosti

Doplňkové parametry

Kategorie: Pánské vzorky
? Charakter vůně: Dřevité

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz